Pomoč uporabnikom


Pomoč uporabnikom je zagotovljena vsak delovni dan med 8. in 16. uro.


EBA, d.o.o., Ljubljana uporabnikom nudi:

  • pomoč pri nameščanju programske opreme EBA DMS,
  • telefonsko in oddaljeno pomoč pri odpravi napak v EBA DMS,
  • podporo pri svetovanju uporabnikom glede e-podpore specifičnih poslovnih procesov.



Za nadaljevanje izberite kategorijo pomoči z menija na levi.
Na voljo imate naslednje kategorije:

  • Hitri vodiči - najbolj uporabni za hiter prikaz postopka in doseganje rezultata
  • FAQ - pogosta vprašanja in odgovori
  • Dokumentacija - popolna dokumentacija za EBA DMS
  • Pojmovnik - razlaga terminov / pojmov, uporabljanih v sistemu EBA
  • Splošna predstavitev programja EBA - kje se kaj najde
  • Pomoč za navadne uporabnike - obsežnejša - prijava v program, delo z dokumenti, vložiščem, skenirnico
  • Pomoč za upravitelje - obsežnejša - sistema EBA / vrhovne uporabnike - administriranje programa - dodajanje pooblaščencev in delovnih mest, nadgradnje programa, meni "Administracija", pravila vložišča, izdelava varnostnih kopij, razvoj integracije
LAST_UPDATED2