Hitri vodiči za uporabnike

Hitri vodiči za upravitelje

Teme pomoči

Integracije

Pogosta vprašanja - FAQ


Tu najdete odgovore na pogosto zastavljena vprašanja glede uporabe in delovanja programa.
Za iskanje po strani uporabite ctrl + f.

Kontaktna številka za pomoč: 0590 988 90


  1. Kaj potrebujem za začetek e-poslovanja?
  2. Program mi javi "Pošiljanje je zaklenjeno!"
  3. Program mi ne deluje. Kaj naj storim?
  4. Ne morem izdelati novega dokumenta - gumb "Novo" je onemogočen.
  5. Radi bi izmenjavali elektronske dokumente preko EBE še z drugimi podjetji. Kaj naj storim?
  6. Fakture želimo izdelovati kot so sedaj, ne v EBI.
  7. Registriral sem podjetje v agencijo EBA. Zakaj ne morem na Prvo prijavo?
  8. Kaj je program za oddaljeno pomoč?
  9. Kako namestim in zaženem program za oddaljeno pomoč?



Kaj potrebujem za začetek e-poslovanja?

  • Kvalificirano digitalno potrdilo (certifikat). Za pridobitev glejte: SIGEN-CA, Pošta(r)CA, Halcom CA ali AC NLB.
  • Članstvo v EBA. Registracijo vašega podjetja v agencijo izvedemo mi, ob namestitvi.
  • Programski paket EBA. Namestimo mi, po želji pa ga lahko tudi vi sami.



Program mi javi "Pošiljanje je zaklenjeno!"

  2 možnosti:

  • Program vam to javi samo v statusni vrstici:
  • Program vam odpre alarmno okno ob prijavi: 



Program mi ne deluje. Kaj naj storim?

Razlogov je lahko več. Najbolj pogosti pa je, da ste v firmi spreminjali konfiguracijo računalnikov/strežnikov. Če ste zamenjali strežnik, ste verjetno ostali brez podatkovne baze. Program EBA shranjuje vse podatke, potrebne za delovanje v podatkovno bazo. Če se program ne more povezati na bazo, ne deluje. V vsakem primeru pokličite, da skupaj najdemo vir problema. Prav tako nas kontaktirajte, če želite sistem EBA prestaviti na nove računalnike.



Ne morem izdelati novega dokumenta - gumb "Novo" je onemogočen.

Ko imate program EBA prvič nameščen, vam moramo na agenciji objaviti obrazec za izdelavo dokumenta. Ta obrazec prejmete preko gumba "Pošlji/Prejmi", omogoči se vam avtomatsko. Če vam še nismo objavili obrazca, nam to sporočite na telefon.



Radi bi izmenjavali elektronske dokumente preko EBE še z drugimi podjetji. Kaj naj storimo?

Način poslovanja je stvar dogovora vašega podjetja in poslovnega partnerja. Preverite, če ima podjetje, s katerim želite poslovati, v storitvah (meni Administracija > Storitve) objavljene svoje storitve. Ko se vam odpre okno s storitvami, najprej kliknite gumb "Osveži seznam storitev". Na njihove storitve se naročite tako, da jih obkljukate. Če podjetje nima objaljvenih storitev, nas kontaktirajte.



Fakture želimo izdelovati kot do sedaj, ne v EBI.

EBA ponuja možnost integracije z ERP sistemi. Tako lahko račun izdelate v svojem programu za fakturiranje kot do sedaj, ga uvozite v EBO, kjer ga digitalno podpišete in elektronsko pošljete. Preverite, če vaš program podpira izvoz dokumenta v eSlog ali EDIFACT obliki. Podjetja, ki preverjeno podpirajo integracijo: Opal, Vasco, Marvin, B2, SAOP, KOPALargo ...



Registriral sem podjetje v agencijo EBA. Zakaj ne morem na Prvo prijavo?

Ko se podjetje registrira v agencijo EBA, mu mora EBA še odobriti članstvo. Ko registrirate vaše podjetje v agencijo, nas pokličite, da pregledamo poslano vlogo, jo podpišemo tudi z naše strani in odobrimo. To storimo v roku 10 minut. Po tem roku lahko nadaljujete s prvo prijavo.



Kaj je program za oddaljeno pomoč?

Program za oddaljeno pomoč je preprosto katerikoli VNC server. EBA uporablja TightVNC. Stranka poveže EBO na njihov računalnik, EBA pa se na strankin računalnik sama ne more povezati, tako da ni razloga za preplah glede zasebnosti.



Kako namestim in zaženem program za oddaljeno pomoč?

Prosimo, glejte to povezavo.

LAST_UPDATED2